Tisdag och imorgon ......

Ja hej ! Idag är det tisdag och det har varit en helt okej dag. Jag har jobbat som vanligt  - sen hjälpt till med maten , betalat räkningar och kollat på en film - och sist men inte minst har jag varit ute på en promenad. SKÖNT !


Och inlägget jag skrev innan detta - det är inte menat till någon enskild individ -
utan egentligen till vem som. Jag har själv varit där ... om man säger så!


Imorgon är det onsdag , och då vettni - då händer de grejer!
Eller inte allt för "stora" things. Men åtminste något trevligt och roligt.



ha en fortsatt trevlig kväll

 ciaaao<3

Kommentarer
Postat av: Dessie

Saknar dig ♥

Datum: 2009-03-18 Kl: 12:07:49
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0