Oh, how quickly life can turn around....in an instant

nu är jag hemma igen , efter en kort dag på jobbet . kort och kort vet jag inte men ca 8 - 15 - det känns ändå . så de får faktiskt räcka mer än tillräckligt!

frågan är då om man ska ta tag i sitt liv och gå en liten promenad? Iof har jag cyklat en hel del idag - då jag cyklar till å från bussen. Kanske inte låter så mkt , men det är en bit på en tråkig  - rak - lång grus väg. ;D

har iallafall gjort lite nytta då jag satt in allt jag ska i min "pärm" dvs alla viktiga papper / räkningar m.m.


börjar tänka på vart jag ska plugga,
VÄXJÖ eller KALMAR ,  hmmm de är FRÅGAN alltså !
 fifan , jag kan icke bestämma mig..


When Im dreaming Im guided to another world
Time and time again
At sunrise I fight to stay asleep
Cause I dont want to leave the comfort of this place
Cause theres a hunger, longing to escape
From the life I live when Im awake

So lets go there
Lets make our escape
Come on; lets go there
Lets ask can we stay?

( CREED =  l o v e  )




( strand  , midsommarafton 2008 )


 ( jag tycker om min kuuuwsin , jag lååvar<3 )

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är väl klart du tycker om din kusin. o ta kalmar på högskolan. jag ska läsa förskollärare där :D

Datum: 2009-03-10 Kl: 18:13:47
Postat av: Dessie

Ta Kalmar! Vill inte att du ska åka ifrån miiig!

Datum: 2009-03-12 Kl: 13:21:55
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0