köp - galning,

eller nääe , inte direkt galning. Men lite kan jag ju inte undervika att tycka att det är SKOJ att shoppa och köpa lite nya saker. Speciellt kläder smink och hårprodukter.

dagen har i stort sätt varit jätte bra. träffat pappsen och farbröderna.
Och hann även en runda till DINNI , fifan - gullrumpa .  Det behövdes ! <3

NU har jag iallafall inskaffat mig en :
 produkt som ska ge mitt lilla tunna hår - ett litet tjockare intryck.
då jag har testat en hel del produkter så tycks dessa faktiskt funka bra på mig.
så vi får hoppas på detta denna gången också.

nu blir de snart god mat !
ciao<3

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0