klockan är över 7.

Klockan är  t i d i g t . och det känns som om det inte är någon annan , mer än jag som faktiskt är vaken..
men i verkligheten  så är de väl en hel del som varit uppe ett tag.. bara de att ingen utav "dem" är några i mitt hus , för där uppe snarkar dom gutt. jag skulle då ha gjort vad som för att få ligga kvar iallafall 1 h till. men icke , de va bara upp å hoppa å se glad ut . Visst ,  så jobbigt är de faktiskt inte.

Idag blir de jobb , precis som alla andra dagar.  Igår jobbade jag från 8.30 - 18.00 men så länge blir det icke idag. endast till 3 :D  Det är behövligt!

 Drömmarna som jag hade inatt får tala för sig själva. Och jag låter då inte dom påverka mig.  : )
Igår fick jag höra mina bästa vänners röster -  ou va härligt de va! Vi har mycket att stå i ( ja iallafall några utav oss )
så de är klart att de inte kan bli gamla samma " häng " som innan. Men vi förstår varandra , robin å dinni ,  ni är t o k i g a !


( precis som jag ) ....


NE NU SKA JAG BEGE MIG TILL ARBETET  .
som idag består av 1-2 -3 åringar.    P U S S  på dom !


 tjoflöjt ! <3

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0