jag har aldrig.......

 Varit någon vin människa - förrens desire tegnebrant lärde mig att viiin ÄR gott. Jag testade och hittade en sort jag verkligen gillade. WOW ! nu är jag vin galning - det är SÅ gott till mat.

SÅ ikväll har jag unnat mig några glas vin, denna kväll röd vin till maten ( Som jag inte heller lyckades spilla ut på mina byxor som två andra gånger , mohaha )


förresten så ville jag också meddela att jag saknade dessie. Jag bryr mig om dig men ibland känner jag att det är bättre att vi har lite avstånd till varandra. Vi tänker ungefär i liknande spår - men det är inte alltid så enkelt i praktiken. Och det sista jag vill är att bli besviken - och tyvärr har du fått mig väldigt besviken ganska många gånger nu.  Jag vill verkligen att vår vänskap ska betyda någonting - och va värt något - så där speciellt . Men så länge vi inte är överrens - går det inte.
Jag saknar den där dessie som vet vart hennes gränser går och som har mod nog att stå upp för sina åsikter.
Jag älskar dig gumman ,  men med tiden kommer det bli bättre =) 
puss på dig <3

( dom två personerna som betyder mest för mig )

Kommentarer
Postat av: Dessie

Jag läser alltid din blogg... Det har verkligen känts som att det har varit en mkt längre avstånd på senare tid än vad det var förut. Jag förstår vad du menar även om jag, ibland, inte tyckt att jag gjort fel. Eftersom jag aldrig velat såra dig. Visserligen har jag varit ganska osmidig det vet jag alldeles för väl... men hoppas att du ska tro att saker och ting är och håller på att bli bättre. Jag vill inte vara den som jagar och försöker få tid att träffas utan att det ska vara ömsesidigt, men det måste ju du såklart känna att du vill också. Hoppas allt går åt rätt håll för du vet att du betyder så mycket för mig och att jag saknar dig...

Datum: 2009-03-15 Kl: 09:45:22
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0