HUH..

godmorgon allihopa!
Det är SJUKT vad veckorna går snabbt. Nu är det snart helg igen och det är såå härligt.
Igår jobbade jag som vanligt - men det var inte vilken dag som - de va "ute" dag på värsnäs. Precis som alla andra Onsdagar. vädret var kanon, solbrillorna på, och jag såg faktiskt ut som..... björnborg?:S :D  vi hade en kanon dag och barnen var helt underbara.. Ja det är väl sådanna dagar man ska komma ihåg när det blir kaos  -ja,  dom där bra , mysiga och härliga dagarna.

Väl hemma var det bara att göra sig lite iordning och sen blev det att ut å käka. Blev grekiskt och det tycktes om mycket!
Och ännu bättre blev det ju med trevligt sällskap.  ( =

och sen de där med att offra,
ibland får man offra små små saker för att ... tillgodose "bådas" behov.
Och på något märkligt sätt så känns de så härligt att göra de.
Dvs. de gör inget om jag kom i säng sent- och att jag är lite tröttare än vanligt idag.
 IOF är fallet inte så - eftersom jag känner mig som världens piggaste kvinna ( okej  , de va kanske att ta i .. )
men you get it.

i hälgen blir det lite fäst , och häng med kaousin maolin.  De ni !

Nu ska jag borsta gaddarna och dra mig iväg på cyklen.

Ciiaao
( ps , jag ska bli bättre på att ta bilder - just nu ligger kameran bara å dammar... ) 

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0