Godmorgon LÖRDAG!

Hej hopp ! Nu har man sovit till halv tio - och är nu pigg och vaken. Men vi har en liten tutteduva som fortfarande ligger och snarkar. HUHU! Vem kan det vara? Jo det är söta lilla dinni , som har legat bredvid mig inatt.

Fredagen: Började med jobb till kl. 15. Sen bar det av till "giraffen". Eftersom therese skulle fixa en liten rolig sak till Natalie som ska ha 20 års fest idag (lördag).. Sen åkte mammsen och jag hemmåt - där vid hämtade dinni vid bussen. Blev en promenad innan maten som bestod av bandspagetti och fläskfilegojjs. MUMS! Massagen gjorde susen - så therese sov i soffan i 45 minuter. SEN NI   var jag pigg och låg vaken med dinni till kl 1.  Och nu ligger hon här , å sover.


IDAG är det detta som gäller:
Promenad eller kratta upp all löv på trädgården, buss till heliga Mönsterås där jag ska till min kära maolin kusin. Där blir de en massa sminkning och göra sig iordning. SEN bär det av till natta. P.

Imorgon är det bio dax...Män som hatar kvinnor,
med min favorit.  ;)


Här kommer en fin fin bild på dinni när hon sover:


Här kommer bild på mina "nyaste" köp:







CIIIAAAO,
<33

Kommentarer
Postat av: Rååååbin

HAHAHAHAHAHA, det här gjorde ju min dag :D vackra bilder det där på dinusha alltså :D

Datum: 2009-03-21 Kl: 19:00:12
Postat av: Anonym

det är tur du har mig som förgyller din vardag. haha! <3

Datum: 2009-03-22 Kl: 20:11:57
Hemsida/Bloggadress: http://maolinett.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah Jävla råbinarsel..snart kanske det blir din tur MOHAHAH och du är jue inte klook...eller ni är ju inte klooka nån av er....det vet ALLA...<3

Datum: 2009-03-23 Kl: 21:48:24

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0