faster and faster

 oj oj oj , vad jag har varit dålig på att blogga. men jag har verkligen inte haft tid. Har varit fullt upp med jobbet och kvällarna har varit minst lika fullspäckade. Och ja , jag har inte orkat att blogga.

Något som gör mig lite extra glad nu är vädret ,  det mulna och tråkiga vädret försvann och solen tittade fram.... Fåglarna kvittrar och folks fixar och grejar i sina trädgårdar. Så därför satte jag mig ute i solen ett tag med en filt , kudde och gott hallon tee... undra om jag njöt?;)

I fredag var jag hos frissan och färgade mitt hår lite granna och klippte även mig. blev nöjd fast att de känns en aning kortare än innan . fy bubblan vad lyx det känns att sitta där i  si sådär 2 h...




och för folk som inte har förstått , så har min helg varit mer än bra.
nästa helg är det dessie som gäller och jag -   l ä n g t a r  , faktiskt !


my heart is beating , faster and faster.


ciao , <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lilla sötnöt! Behövde verkligen ta hand om mig själv lite. Har varit krasslig och allt, känt mig allmänt ofräsch och sånt du vet. Men nu känns det bättre! =) Japp nästa helg slipper jag fara runt, nu får jag stanna i Vvik! puss

Datum: 2009-03-30 Kl: 11:59:41
Postat av: Ricard

Är också dålig på att blogga !, men hallon tee är gott =)...Kram

Datum: 2009-03-30 Kl: 16:04:24

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0