en sjuk therése

jaha ! här sitter man , hemma i soffan...  halsont sen i torsdags men blev gradvis värre. I fredags blev det ugång - mycket roligt förutom då malin missa bussen och fick åka taxi hem till mig. en trevlig kväll för övrigt ! tack robin och malin!

 lördagen bestod av en tripp in till stan där jag hittade två tjock tröjor , en jacka , 2 böcker och lite smink.
blev även fika med familjen +moster och sen mat handlande. kvällen bestod av god mat , något glas vin och sen en låg therese på soffan och sov. missade vem som kom vidare i melodifestivalen  men när ja ändå fick reda på de hade jag inte missat något. för puh! opera is not my shit! blö!


på tal  om böckerna jag köpte igår , eller nej inte igår i lördags.
 dom är utlästa , så går de när man är sjuk.. men imorgon blir de jobb igen!!



ibland måste man gå vidare , fast att det är svårt. det är mitt råd till dig!
och självklart är det hårt och svårt.  men du måste.. precis som jag..


 ciaaao<3


här kommer lite bilder sen helgen   
,










o c h  , kärt folk.
jag syns dock inte på så många bilder just för att jag inte är med på så många bilder , och dom enstaka bilderna som jag är så otroligt ful på bilderna .  uh , självförtroendet är på botten. hoppas på bättring snart! (:

Kommentarer
Postat av: Dessie

Ha ha, han är så jävla bra thess! Han har ett grymt sound =D och gör grymma texter. Fast jag blandar upp han med lite andra goingar också ;) Förresten... ville du ses nästa helg ist? pusspuss

Datum: 2009-03-04 Kl: 10:48:42
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0