♣ Äntligen äntligen helg.

HEJ !
Igår var det fredag och igår var det en bra dag. Lite trött och förvirrad precis som alla andra fredagar. Jobbet gick bra då jag jobbade till 4.. Dvs - en extra timma! Fick även reda på att Therése Johansson får stanna tills den 15 APRIL och sen kommer förmodligen den sjukskrivna tillbaka ! Jag är glad för vad jag än får , men shit inte trodde jag att jag skulle få jobba från i mitten av januari till mitten av april! HELT ofattbart. Jag gillar det och trivs med barnen, jag får in lite pengar som kan sparas och rastlösheten är inte ens nära att ta över. Riktigt underbart! ( så förstå att min fredag blev ännu bättre än vad den redan var )

Torsdagen blev riktigt trevlig fast att min kära buss krångla när jag skulle ta mig hem från jobbet.
Ja ibland känner man att man behöver ta ett litet avbrott från all trötthet och utmana den. Och de gjorde jag eftersom det blev sent , inte så himla många timmars sömn!
Men ändå gick de lika bra! Så ja , sometimes ....


Åter till fredagen , den bestod av tacos , lite popcorn , ett litet glas vin och en trött therese i soffan framför lets dance. Inte så att jag är beroende av programmet , men fifan va härligt att den (fula) tanta åkte hem . För visst är hon förskräcklig när hon "dansar" fram med puckel, gamla ben och inte kan hålla takten. Ja, nu kanske det är dags att acceptera att du är 69 , och inte är en finalist ! ? ..  ; D

Idag ska jag träffa far min ,  då de va länge sen. Ska bli roligt! :D
Men innan dess ska jag ut å ta mig en promenad.

På tal om promenad så fick jag världens härligaste kommentar av min kusin på mitt inlägg om min tidiga promenad . 05.07 på morgonen.
" kommer ju inte finnas någon gosethess kvar snart om du är ute o går sådär varje dag :D"
 SÅ JÄVLA SÖT  , klart gosethess kommer finnas kvar. Lagom är bäst , right ? ; ) Puss på henne iallafall <3

 Nehe , nu ska jag ta å kolla klart på filmen som jag somnade till igår, sen blir de lördagsfrukost med familjen och sen den omtalade promenaden - sen pappsen .

Have a nice day ,  ciiiaaaao!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0