Sunny Beach - bulgarien !

Hej gott folk !  i am back , fortfarande med en grym förkylning som tar all energi som jag har. Men strunt samma , jag lever och det är huvudsaken !

Nu är en resa till bulgarien beställd. Själv skulle jag inte välja bulgarien eftersom folk ( nästan alla ) åker dit för att supa skallen av sig. Men det är min kära farbror som vill åka dit och då åker jag och han dit. ( Och ska jag berätta en hemlighet till  ? ...HAN  bjuder .. ) 

Jag kan iallafall sola och bada och njuta av den sista tiden innan plugget börjar på riktigt !
Ska bli roligt och spännande att bara åka iväg.. wie !
I augusti drar vi iväg !!



 Helgen har varit ganska lugn ,Det var släktkalas som gällde !
Mitt humör har pendlat fram och tillbaka och ... det får gärna vara midsommar nu - så jag kan få umgås med dom bästa!!

/ thäss

Bulgarien:






Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0