Sommar 09

Hej gott folk. Ja nu är vi mitt i sommaren och det börjar närma sig semester för de flesta. Men icke för mig!
Egentligen gör det inte så mycket , eftersom jag vet att jag gör något bra  - genom att jobba. Och dels hinner jag med en å annan "trip" när jag väl är ledig. Det är bara å köra på nu. Njuta av det som går att njuta över.
Idag blir det släktkalas hemma i Mönsterås, kan bli trevligt!


Här kommer blandade bilder;

Fisarna och busarna svea & stina



Min bästa vän Robin och flickvännen Michelle

  Släkt och familj , Klinta camping

Picknick frukost utanför tältet

Första doppet för i år , för jesse och mig ! HUH va kallt!!



TACK FÖR MIG FÖR DENNA GÅNGEN ,
fler bilder från släktkalaset ( som brukar gå till ganska villt ) -  kommer

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej vännen! Vad roligt att se att du äntligen har uppdaterat din blogg! Lite tråkigt att vi inte kommer att jobba mer ihop, men man ska väl aldrig säga aldrig...Hoppas att du har haft en bra helg. Saknar dig. Kram

Datum: 2009-07-05 Kl: 19:53:36
Hemsida/Bloggadress: http://www.catrinseerbe.blogspot.com

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0