Ny dag , nya tag.

Ja , sist jag skrev här var jag rent ut sagt förbannad. Men det har lagt sig och har inte inplanerat att jag ska kalla någon mer för " jävla idioter ".. Men sometimes får man praktiskt taget  d a m p .. Vet att det inte är å skoja med , men de ligger nog i generna;) ha ha .

 Jaha , idag skiner solen , lite iallafall.
Blir att spendera eftermiddagen / kvällen med vännen frida då det blir att laga lite god mat och prata en massa goja !
Hur underbart låter inte de  ?


 ha en bra dag nu allesammans ,  för det ska jag ha !
" nya tag , det är en ny dag idag.. "


 :)
 härliga badplats ( lång-grundt som på öland , med mjuk fin sand... )
nere på revsudden:)




Mina härliga jobbarkompisar - från sjöängens förskola!
catrin , malin och petra!



Sommartider , hej hej , sommartider! =)



Kommentarer
Postat av: Therese G

Du gör rätt att kika in på min blogg =) har inte kommit igång ännu, finns en del som ska fixas till på den men det kommer...

Skönt att du inte är så arg längre =P du var vansinnig, det hörde jag på tonen i inlägget...men ibland måste man få ventilera ut allt man har inom sig...hoppas att det blev god mat med trevigt sällskap igår...nu kallar jobbet snart, och i helgen böda...Kram kram

Datum: 2009-07-17 Kl: 06:18:05
Hemsida/Bloggadress: http://http://theesfeez.blogg.se

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0