Härligt med sol , sen jobb!

Dessa dagar då jag faktiskt kan sova ut , då inte arbetet börjar förren kl 14.30 är faktiskt helt underbara!
Då kan jag njuta av dagens sol och sedan åka med ett leende till jobbet. Ja jag trivs riktigt bra på mitt nya jobb
fast att jag även saknar mitt "gamla".. Men jag kommer tillbaka i höst , iallafall några dagar =)

Gårdagen var mer än bra , det blev en hel del skratt. 
Hemma runt 12 i natt , och de va en sån där härligt - ljummen sommar kväll. Å vad jag njöt....


bara 3 - 4 veckor kvar av jobbandet , sen bär det av till bulgarien med farbror leffe..
ska bli underbart roligt och skönt..


ÄR det möjligtvis någon som vet om någon ledig 1a eller 2a i kalmar,  skrik för tusingen , jag letar som en tok !

hoho !


  ha de bra gott folk  och bränn inte sönder er ... :P



Här är 12 åringen i huset , "plast" syrran !  =)  margaretha loppet i kalmar i maj !



 / tjes

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0