ERA JÄVLA IDIOTER !

kan ni inte bara låta mig vara ? Det är 10 månader sen jag träffade A och har inte sätt honom sen dess . ( och vill inte göra det heller ) Jag har ingen som helst kontakt med honom och bryr mig inte de minsta om vem han träffar.

HELENE , låt mig bara vara  , jag har inge med dig och göra och hur mycket du än vill skylla allt på mig - så gör det då -  det är bara du som förlorar på det. Jag vet vad som är sanningen , och det är att jag blev precis lika mycket lurad som du!
Jag har inte trackat dig  - varken på lunarstorm eller på bilddagboken. Utan det är DU som skickar mejl , meddelande på facebook, och meddelande på bilddagboken. Jag har aldrig skrivit ett jävla ord i din blogg - som jag inte kan stå för eller som jag sagt är anonym. Hitta på du bara! Men låt mig vara - för jag låter dig vara!


JAG VILL INTE HA DE MINSTA JÄVLA KONTAKT MED DIG , OCH SLUTAR DU INTE TRACKASERA MIG NU
så anmäler jag dig. Detta är inte de minsta roligt. Låt mig vara nu!


 / tack för mig !
( och ursäkta uttrycken , men jag är riktigt trött och förbannad på detta )

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har inte trackat dig jag frågade om en enda sak och du lackade på mig. Och för de första så var de inte jag som började mot dig de var du från första början. Du skrev till mig att jag skulle låta dig och A vara. Ja de gjorde jag ju också. Tills du själv fick veta sanningen.! Så jag tycker du enbart kan stå för de du gjort och sagt.



Jag har liksom inte gjort dig något. De var du som lackade av en fråga. Sorry om jag ställde den. Men ska jag bara tack och ta emot från dig eller ?

Datum: 2009-07-13 Kl: 17:28:10
Hemsida/Bloggadress: http://helenesjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helene är väl också lika trött och förbannad över detta. tror du inte hon mår dåligt av allt detta. Ni två blev ju lika lurade liksom. ingen av er mår ju bättre av att gå runt och va arga på varandra, och det tjänar ju ingenting tilla att göra det helle så varför inte bara sluta?....

Datum: 2009-07-13 Kl: 18:28:41
Postat av: Anonym

kanske lika bra o skita i henne då? hon är nog lika trött på allt som du är...

Datum: 2009-07-13 Kl: 19:05:05
Postat av: Anonym

och du kan ändå inte anmäla henne om hon har skickat ett (eller flera) mail till dig, vart tror du att du kommer med det? vi bor i sverige. här kan du i stort sett inte anmäla någon. så lika bra o låta allt vara bara.

Datum: 2009-07-13 Kl: 19:06:12
Postat av: maolin lilja

du ska inte bry dig om alla idioter :) love you <3

Datum: 2009-07-14 Kl: 16:22:50

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0