tillbaka

But I know I must go on
Although I hurt I must be strong
Because inside I know that many feel this way


Tjohej! Nu är jag tillbaka i leken igen. har inte alls varit speciellt duktig på att blogga men hade tänkt att det skulle bli ändringar på nu. jaha , vad har jag gjort den senaste veckan då ? Jo jag kom hem från sölvesborg i söndags . då jag åkt buss och tåg hem - riktigt ordentligt bakis . fyfan. Det var ingen rolig söndag för 5 öre. På måndagen blev det jobb , tillbaka i Lindsdal som jag äro.
SÅ det har varit jobb hela veckan! Skönt ! - fast ännu skönare med helg !

Idag kl 06.11 var Therése redan i Lindsdal - ja man kan undra vad jag gjorde där så tidigt - jag ska berätta för er att jag gick upp kl 04.53 sedan åkte med med Mats till lindsdal , ja sen skulle jag ut å gå. Det blev hela 53 minuters snabb promenad , innan frukost. huhu! De kändes i hela kroppen sen resten av dagen .  men visst , det är bara att komma igång nu alltså . KÄMPA - för jag ska fixa detta!!!!!!!

Imorgon , LÖNING - de blir väl en 8000 för (allt?) jobb i januari . Men dock jobbade jag ju inte hela månaden... härligt med lite pengar! Sen blir det att gå ut en sväng  - eller en sväng - VI SKA ut , Jag , maolin och råååbin. = )


bilder kommer , ciao<3


( grymt gammal bild på mig , maolin och råbin  , ja hur gamla va vi?.... 16 skulle fylla 17....? )

Kommentarer
Postat av: Dessie

vart blir det utgång imorrn måntro? pusspuss sötnos!

Datum: 2009-02-27 Kl: 01:25:33
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0