sölvesborg, alkohol , becca , släktkalas.

Hej!
Nu sitter jag i sölvesborg och känner mig väldigt positiv och glad. Igår anlände jag 1 h tidigare än väntat eftersom jag sprang till tåget som fanns inne när jag kom med bussen. Ja , jag slapp att vänta 1 h i kallekrona. : ) När jag väl va i sölvesborg mötte becca mig - vi åkte och handlade massa mat till kalaset! Det blev god kycklingsallad och framåtkvällen blev de smörgåstårta och vanlig tårta ... och vi provsmakade även vår alldeles egna rosa pantern  - DEN BLEV GOD och sådär perfekt som den ska vara!

Idag , en lördag som denna blir de en massa alkohol , mys med beccis ,  släktkalas och en jävla massa bilder.
 Så hold on!


 puss och kram skumbanan.



( okej , jag tycker jag ser mongo ut, men de bjuder jag på )

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0