snart fredag,

Hej!
Nu sitter jag här, efter en lång dag på jobbet. Ett arbetspass från 8.30 - 17.00  och det räckte gott och väl med dom små krypen som faktiskt var väldigt trötta efter en lång dag! Men det va mys, jag trivs just på de dagiset i mönsterås. Barnen är 1-2 år. För himla söta! >ge mig!... eller förresten inte riktigt än. väntar gärna i några år till innan det blir dax för det..

Imorgon ger jag mig av till sölvesborg/blekinge. Becca fyller 20 år. så då blir de nog förmodligen en massa tårta , mys , presenter , lite släktkalas ( ja de är ju en del av min släkt också ). Och så blir de förståss lite alkohol.  hä hä hä hä .

Nu blir de sängen . jag sitter snart och somnar vid datorn.
 efter helgen blir de en massa bilder som jag kommer visa på bloggen.

OCH förresten hämtade jag ut mina bruna linser igår  , fyfin va najs dom va!
bruna , men ändå ganska mörka .  de blev kanon fint! :D

ciao då ,
pouss <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo, det var ett fint foto

Datum: 2009-02-20 Kl: 10:02:36
Postat av: Ricard

Vacker bild =). Så det blir fest i helgen, va trevligt !

Datum: 2009-02-20 Kl: 19:12:09

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0