hissa och dissa , godmooorgon!

 En morgon som denna . 08.59... Sitter jag i kalmar och jag kan inte sova mer.. Som vanligt när jag är ledig. Men det är bara att upp och hoppa och göra dagen till en bra dag - precis som alla andra dagar. Och inte får ni tro jag är hatisk bara för att jag 2 inlägg i rad är si sådär halv sur. Men att vara lite hatisk är ju faktiskt bara kul !
Jag tänkte börja med hissa och dissa ( ja precis som rix ) !


HISSA
:
1. ) Det är Fredag! Fyfasen va skönt det är när det är fredag. Då man vet att man har en helg framför sig... Meeen det är just denna fredagen jag vill hissa just för att jag ska ha heldag med dessie (dessie.blogg.se). Wihu för denna fantastiska ide. Nu var det x -  antal veckor sedan vi träffades så nu är det verkligen dax. Jag vill även hissa att min bror kommer hem idag och att det blir godmat  och mys framför tv:n med hela familjen.
2. ) Min goda kladdkaka som jag gjorde i racer-fart igår innan jag skulle överraska Christian.. Men dock......

DISSA:
1. )Snö, snö, snö. Förlåt kära barn , jag vet att ni tycker det är så himla roligt när det är snö , speciellt på sportlovet. Men det är inte kul för oss som har haft vår roliga tid i snön, vi som längtar efter våren / sommaren och vi som ... tycker att snön ska vara en liten stund - sen får den försvinna. Ja, snön - du får gärna försvinna nu!
2. ) När jag väl hade gjort min jävla kladdkaka , stått å väntat på bussen i en halvtimma, så var inte christian hemma. Han hade lovat att han skulle vara hemma hela kvällen då jag frågat sisådär 10 gånger. Ne , då va han å skulle köpa godis. En arg, ful therese ( ja ful, eftersom mascaran hade runnit då jag blev så arg att jag börja gråta ) stod där utanför dörren med en (god) kladdkaka i handen... ja tur att jag, 30 minuter senare stod å flinade åt allting.... HA! sicken tabbe...




ciao <3

Kommentarer
Postat av: Dessie

HAHA Ja idag blir det du och jag mot världen ;) Håller på att fixa mig nu, ser ut som ett jävla troll fy fan... =P Ha ha lilla gumman tur att han kom tillbaka i alla fall! Kan tänka mig frustrationen...

Datum: 2009-02-13 Kl: 11:25:27
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0