godmorgon , 05.56

godmorgon med er.

nu är det så att jag är uppe väldigt tidigt , och det är enbart för att jag ska jobba och börjar kl . 06.45.
hann dock inte blogga igår kväll då jag låg och somnade och vaknade kl . 21.30. då va de bara att säga
godnatt igen !

Idag är det sista "innedagen" på förskolan pyttan.
Imorgon är det ute på värsnäs som gäller och sista dagen för övrigt!

 1 månad har jag varit där .... men har iof nästan en hel vecka i slutet av månaden på same place.

På torsdag och fredag är jag ledig och ska TA mig ledigt.
så därför blir de å stänga av telefonen å bara sova.


Och , när jag kommer hem sen idag, har jag ett alldeles utmärkt inlägg som jag ska skriva!
 för jag ska få de sagt,  så är de bara!!

ciao ,
<3

Kommentarer
Postat av: Dessie

Lääängtar, alltid kul att läsa. Hoppas allt är bra med dig sötis! pusspuss

Datum: 2009-02-10 Kl: 14:15:24
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0