godkväll

 ÅH , igår somnade therese johansson vid kl åtta! Och jag som hade lovat att skriva värsta inlägget, så att jag kommer igång! Men icke.... Hur som helst så jobbade jag till kl 5 idag ,trött som ett as sitter jag här med nyfärgat hår. Och alla som undrar hur jag färgat de - de gamla vanliga - mörkt å sen de ljusa över. Dvs  - bara utväxten. känns skönt, fräscht och "livat" igen.

imorgon och på fredag, lördag och söndag ev. måndag är jag ledig. underbart. jag som arbetat riktigt hårt i över 1 månad nu. puhu..

Tänkte berätta lite om mina FAVORIT PRODUKTER - just nu !



Kanebo sensai Total finish
i puderform - men täcker som en foundation! Enkelt , snabbt och snyggt!!
360 kr på ex. kicks / åhlens





Torrschampo - Lee Stafford
Om du har bråttom, håret känns fett eller "smutsigt" , då är torrschampo en kanon grej!
ca . 70-80 kr.






Lancome mascara  - hypnose
på mig funkar den , ou - i love it !
ca. 270 kr.



Jaha nehe,
nu är jag trött som vanligt! Nu blir det sängen , trots att klockan inte är mer än 21.48

ciao <3


Kommentarer
Postat av: Dessie

Jag skulle behöva hjälp att hitta en mascara åt mig. En som kan få mina obefintliga fransar att synas! Fan vad avis jag e på dina fransar

Datum: 2009-02-12 Kl: 01:06:39
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0