En måndag som denna , THERESE = GLAD!

Ja visst fasen är man glad när man precis fått reda på att jag kommer att stanna på sjöängskolan till i slutet av mars ! FYFAN vad härligt! Ytterligare en massa veckor med jobb , på ett ställe där jag verkligen trivs! Att dom kämpat så stenhårt för att jag skulle få va kvar är helt sanslöst! De var många på las-listan. Men nu , fick jag jobba vidare ändå. ;D

Det är ganska mycket som hänt nu och mycket tankar i huvudet. men det viktigaste är att inte låta alla känslor och tankar ta över allt för mycket. Det blir inte så lätt att "leva" då.. Än så länge funkar det. Det är väl så länge de "funkar" som det verkligen "funkar"..

Jag har hunnit med en massa idag känns det som. Mamma och jag åkte in till stan , där jag beställde mig ett par färgade linser. Så på onsdag får jag dom! fyfan va najs ! :) Sen köpte jag även den sista lilla presenten till Becca som fyller 20 år på fredag. Hjälpte även mamma å hitta sig lite snygga toppar och till sist blev det en fika i stan. Ibland är det bra med mamma-dotter tid ! = )

Tis ons tors blir det jobb i mönsterås.
Och på fredag bär det av till Sölvesborg / blekinge.

FÅr inte glömma att berätta att jag tagit två nya hål i öronen.
kanonens fint! :D STOLT!



ciaaao , <3

( vår härliga utsikt från altanen)




Kommentarer
Postat av: Dessie

härligt att du har fått mer jobb. är riktigt avis på dig som i alla fall får något. skulle sitta fint med lite jobb och lite inkomst nu. snarast!

Datum: 2009-02-17 Kl: 00:34:44
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0