ang. personangrepp


Jag satt precis och funderade på en väldigt puckad människa. Får man kalla någon puckad ? ......
JA ,  i detta fallet får man det. Till saken..
För några dagar sen kom jag ihop det med en tjej som heter Emeli. Hon och jag har varit "vänner" och jag träffade henne genom "kusin" Rebecca. Jag har alltid varit den personen som varit mitt i mellan båda två när dom har rykt ihop. Det är inte alltid lätt att va inklämd där och inte veta vart man ska ställa sig. Men jag har nästa alltid lyckats slingra mig ut , då jag egentligen inte har med saken att göra.
Men det var nu detta hände - det rann över för mig totalt. Då hon (emeli) gick på rebecca som alltid med dumma kommentarer och många alldeles för många och överdrivna krav. Ja du jävlar, nu var jag förbannad. Men vad hade hon att komma med ? Jo PERSONANGREPP!  Det hörde inte till saken för 5 öre, men  ändå va hon tvungen att kläcka ut sig:



 - Jag har la hört lite om dej ;)
- JÄTTE smart du
- Därför du flyr din väg ifrån där du BODDE?
- Sönder sminkad HO......brukar de kallas ;)
- bara för att du HA 100 kg smink för att synas ;) ?


Saken var den att det egentligen inte handlade om mig utan om hennes beteende gentemot becca.
Och för det första , folk får tycka att jag har mycket smink på mig - det rör inte mig i skinnet. Jag använder precis hur mycket smink jag vill då jag tycker det är roligt med nytt smink  / annorlunda smink och även hår / frisyrer och färger. Lite utav mitt "intresse" och det ska ingen få ta ifrån mig.  Och för det andra, så flyttade jag eftersom min mamma flyttade ihop med hennes sambo. Vad ska jag göra? fixa en lägenhet i mönsterås då jag känner att jag har gjort mitt i mönsterås?:)
jag flyr inte  , men jag har gett stället så många chanser och jag tycker fortfarande inte de är något att ha därför flyttade jag med. Rätt logiskt faktiskt !


SÅ tönt , nästa gång kan du väl komma med något bättre ?
för vi alla vet , att i dagens samhälle är det inte lätt att leva i .


tjo va de va livat ,
ciao <3

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0