alla ♥ dag

Idag är det den 14 februari. Överskattad egentligen.
Men fick mig lite choklad hjärtan och sånt mysigt - av familjen. Mer små "omtanke" grejer och det är ju faktiskt det som betyder någonting. Vi här hemma har iallafall ätit god mat , som bestod av potatisgratäng och kycklingfilé , mumsigt! Sen blev det att kolla lite på melodifestivalen och filmen bruce den allsmäktiga.


Annars har jag inte gjort allt för mycket idag, meen jag har gått en härlig promenad på runt 5-6 km och det var förbaskat skönt. I solen , i kylan och musik i öronen. Ja , jag lovar er att ut och gå är t e r a p i .. Imorgon är det söndag , och jag får göra det bästa jag kan av de. eftersom jag inte gillar söndagar då va.. En promenad kanske?


och ja , det är svårt ... att inte veta vad man vill alla gånger!

hoppas alla har haft en mysig och bra alla hjärtans dag.
min har varit helt okej, förutom att jag inte fick träffa alla som jag bryr mig om......



ciao ,, <3

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0