Lördagen den 19 december

Klockan är 11.53 lördagen den 19 december,  5 dagar kvar till julafton. Det snöar ute, halvstora flingor i en rackarns fart. Det ärmysigt nu ... det är skönt nu..

har ont i hela kroppen , halsen och huvudet efter sprutan som jag tog i onsdags. hoppas på att det går över snart.
så att jag kan bli frisk och alert.. typ !

fick gå en snöig runda till ica i bergacentrum för att jag hade glömt å köpa en sak... suck...
typiskt mig.... det blev iallafall några goda nybakade frallor till frukost tillsammans med min nya granne malin! (:


Nehe , nu har jag schemat fullspäckat ända fram till 6..
laga mat, städa, fixa en julklapp, besök av johan.. å jaaa!!


tjotjing gott folk

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0