fundilerar....


och jag har kommit på en sak...
jag vet att du läser min blogg , m.
jag kan bara konstatera att du är otroligt rädd ,  du är rädd för livet och vad de har att erbjuda!

jag tänker aldrig backa tillbaka pga rädsla. jag har gjort det så otroligt många gånger,
jag har vägrat så mycket , för att skydda mig från allting..... egentligen.

vad har jag att förlora?
jag kan bli förkrossad, sårad,  sönder , rädd , tråkig, .
men jag vet att det går att bygga upp igen ....... att det går att lära sig göra på
ett annat sätt.  eller också lära sig att .. ibland är det inte ens egna fel..


att istället välja att fortsätta vara rädd ,
får bara människor att bli kalla , stenhårda , asociala och dryga!
rädda att förlora något - som dom egentligen aldrig haft.



jag tar iallafall risken.
och jag slutar inte kämpa - för det jag redan har!

kram på er!

/ T


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0