älskade ,älskade ni...

konstigt nog känner jag mig glad,
trots allt..

imorgon blir det att träna och sedan åka vidare till mönsterås,
tisdagen blir det hem igen , mot tem , sen träna med malin.
onsdag blir det träna och frida tajm.

jag vet att dom närmaste dagarna ska jag spendera med
människor jag älskar och bryr mig om...
kanske därför saker och ting känns lätt(are) ..

det är näst intill perfekt..
men det fattas en bit , och jag vet vad det är -

det är den biten du har tagit i från mig,
och inte gett tillbaka.

godnatt ,
nu ska tesselitess sova!






Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0