Hemkommen

Jag är hemma igen , hemkommen från bulgarien.
känns både skönt och .. tråkigt. Man hade precis kommin in i tjinget , å så var det dax att dra sig hemåt. Men jag har mkt att komma hem till , mycket styrande. >Roliga saker trots allt ! !


Och  jag som skrev om att jag träffat någon , de är som bortblåst.
dyker de upp gör de , just nu.. går allt sånt bara åt skogen.. så - sånt får vänta.
ja allt som har med kärleken att göra.



Nu blir de stranden med familjen,
MER BILDER och prat om bulgarien kommer!
( jag är iallafall pepparkaksbrun i hyn och solkickar i hela kroppen )

 
puss kram






Kommentarer
Postat av: dinusha

lika pepparkaksbrun som jag :D <3

Datum: 2009-08-25 Kl: 11:19:35

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0