BULGARIEN

Här kommer lite bilder från bulgarien som jag gärna vill visa ( och har lovat att visa )



Efter 3 ½ timmars försening på Malmöflygplats (sturup) var vi äntligen på väg,
10 000 meter upp i luften och vi njöt av den fina solnedgången och dom lätta molnen på himlen.




Min farbror Leffe ( och denna dagen , var det otroligt höga vågor 
. jag ljuger inte om jag säger att dem va 3 meter höga! )



Semester gott folk , semester!


Jag utanför hotellet ( och ja jag ser ut som en upp å nervänd turist )


en therése igen.


en 6 km lång och tom strand. solen börjar gå ner .


Sunny Beach , bulgarien!


farbror leffe


Drink ala therése


Stranden , som bestod av massa solstolar i ca 6 km .


(sexiga) killar hade en show på en bar!


vi var på ett vattenland kallat "aqua park" med otroliga vattenkanor!
jag säger bara , man har tur om man lever efter dom ! tjoho!



De va riktigt stort med forsar , kanor , pooler , poolbarer , restaurang , ringar,
dubbelringar , pirater /skepp  , vågor  m.m.



vår stora pool på vårt fina # glashotell .


hotellet


sista kvällen vid en restaurang på stranden , några få meter ner till vattnet
och sand kittlandes mellan tårna!



therése Johansson , tackar å bockar för denna underbara resa .


himlen va kärleksröd ! ( :


/ tjes


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad underbart och vilka fina bilder...Det ser ut som att det var en toppen semester som hade det som man gärna vill unna sig =P ta hand om dig så får vi se till att ses snart...Kram

Datum: 2009-08-27 Kl: 15:14:07
Hemsida/Bloggadress: http://theesfeez.blogg.se/
Postat av: Anonym

"(sexiga) killar hade en show på en bar!" fan jag skulle jue ha följt med hör jag ju...

Datum: 2009-08-27 Kl: 19:33:18

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0