Jönköping !

Hej !
Nu har jag  ( som vanligt ) inte skrivit så mkt i bloggen. Jag ska försöka bättra mig.. Nu sitter jag iallafall i Jönköping / huskvarna hos min kära far och sambo. Kom upp hit igår då jag åkte buss från kalmar - jkng. gick kanonens.


förövrigt så va de någon rolig person som hade skrivit att jag hade 5 kg smink på mig och Mina kompisar var snabba att kommentera detta :
DINNI:
Ursäkta men vem fan är det för omogen liten snorunge som skriver så där? människor har alltför lite att göra nuförtiden. Det har jag alltid sagt...lägger sig i andras liv och lägger Onödiga kommentarer liksom...Vi älskar vår Therese och hon får fan göra som HON VILL........................Puss på det...

RICARD:
Håller med Dinni här !...
Om du nu ska klanka ner på andra så ska du ju stå för din åsikt genom att skriva ditt namn. Sen bör du nog acceptera att du förmodligen själv är missnöjd med ditt utseende och måste klanka ner på Thess som faktiskt är vacker för att höja ditt eget självförtroende lite.

Så punkt:
1. Stå för dina åsikter !
2. Slå upp ordet psykolog i gula sidorna !

________________________________________________

HAHAHHA  ÄRLIGT så tog nog dom mer illa upp än vad jag gjorde.
Jag sminkar mig ca , 2 - 3 gånger i veckan - och dom gångerna bestämmer jag alldeles själv hur mycket smink jag vill ha = ) Så de så ! ( =

förresten så har jag träffat en otroligt rolig kille ,
han skänker jag en tanke  , eftersom han får mig å skratta och må bra ...  just idag och just nu !

 Snacka om motion jag får här uppe ! :D
känns bra . och skönt.







FÖRRESTEN , så va jag med dinni på stan i lördags , vi hade mys pys som bara den.,
på kvällen kom maolin till mej. vi gick 6 km:s rundan , kändes bra. mycket prat. hääärligt <3


 PUSS  och KRAM

Kommentarer
Postat av: Ricard

Härligt att allt är bra =)...



Attans jag som skulle fria ju ! haha. Ha det kanon...Kram

Datum: 2009-04-20 Kl: 22:02:55
Postat av: Anonym

haha va gullig bild :P du ser ut som du gjorde när du va liten. men ja, de va nice med 6 km o lite bullshit ;) maha. saoknar dig. ses när du kmr hem!

Datum: 2009-04-20 Kl: 22:15:12

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0