Nu är jag N Ö J D

och alla damer och herrar , JA , jag har pms. Vissa dagar är värre än andra.
dessa dagar har varit förskräckliga. fyfan. Jag visste nog inte ens vad mina känslor betydde.
Jag tänkte på sjukt gamla grejer och dessa känslor kom upp. Men inget som är logiskt eller trovärdigt..

Jag har fått bukt på känslorna och idag , är de en n a j s dag måste jag säga.
Ett par hörlurar och en plattång rikare. Även lite brunare då jag tillät mig själv att
njuta lite i solariet. Och en promenad bort till maxi ( där mamma och mats befann sig )


och så ÄR ÄVEN BILJETTERNA FIXADE , betalda och allt till å med!
fifan va najs.  Så i början av juni drar jag mig neråt sölvesborg och festivalar gärnet!
( en dag inne och resten utanför  , )

 och de band som jag mest vill se denna dag är : VOLBEAT<3 , flogging molly , twister sisters , heat , m.fl.





puss å kram skumbanan!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

ge fan i helene!

Datum: 2009-04-14 Kl: 10:22:15
Hemsida/Bloggadress: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Anonym

Ja precis jag håller med Angelica. Du har ju redan knullat hennes dåvarande pojkvän räcker inte de eller ?

Datum: 2009-04-14 Kl: 10:30:27

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0