måndag igen ,

 tjena tjena !
Nu är det måndag igen och måndagen har bestått av gäspningar. Det har verkligen satt sig i huvudet det där med att gäspa. Men jag klarade av dagen - efter en heldag ute. Ja , dagarna går snabbt när man är ute och gör " nytta " ..
Blev att ta sig hemåt och göra nytta , STÄDA , raka benen , duscha , fixa naglarna och ögonbrynen. osvosvosv.


Eftersom vädret va KANON kl 7 på kvällen blev det en hel del STUDS på studsmattan med jesse , å sen lite inlinesåkning. snacka om sommarkänslor.com.


Imorgon kommer daniel och hälsar på. ihii ,  alltid lika roligt och efterlängtat.

<och så längar jag till fredagen då jag bjudit en lite skara med människor hem till mig för lite mat och gott sällskap. tyvärr är det många som inte kan. Men några stycken blir vi nog allt. Ska bli roligt att träffa maolin å rååbin ( med sällskap ) igen iallafall . Puss på de !


 Nu är de sängen , eftersom jag börjar kl 7 imorgon.
Ciao <3

Råååbin och maolin ,

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0