Leeedig!

 Det är torsdag och nu är jag ledig i 4 dagar! Och jag tänker inte glömma att tala om att THERESE har varit påsk-kärring på förskolan idag. Ja tänka sig va snygg jag var ! Men det viktigaste är att barnen uppskattade det! Och för övrigt så är de sista dagen nästa vecka , på mitt  3 - 4 månaders vick.  härligt att jag fortfarande har en massa dagar inplanerade/bokade i lindsdal. = )  ( i dessa tider , då inte allt för många har jobb är jag gutt lyckligt lottad )

Jahapp , idag har de blivit handlande och lite städ i mitt rum
då jag får besök av robin och michelle , maolin imorgon!!!!  och sen är ju självklart min familj hemma , så folk lär nog finnas i mitt hus.
Menyn återstår att se mina vänner. ( :  ( det är jag som lagar de ;P )


Inhandlade ett par riktigt snygga ,  typ 10 cm:s klackskor igår.  Stolt! Hoppas bara på att kunna gå i dem ( utan att bryta foten , åka till akuten och hugga av benenet eftersom de är alldeles för många ben brott  , mohahaha )

Bild på skorna kommer!
Även bilder på morgondagen!

FÖRRESTEN , GRATTIS MITT KÄRA FÄRJESTAD ,
SOM TOG HEM SM - GULDET IGÅR!


 FBK FBK FBK , FBK , FBK!







Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0