Hemåt

Solen lyser och nu är det fredag igen .  gud vad det går snabbt.. Suck..
man hinner ju knappt tänka att de är måndag förrens de är fredag igen. Och helgen går minst lika snabbt. idag blir det iallafall att åka hemåt kalmar igen efter en 5 - dagars vistelse här i Jönköping hos familjen Johansson / backlund . De ni . Det har varit en bra vecka med b,la "ögon" shopping , bowling , kina mat , promenader ( långa och branta ) , lek och bus med louise , musik, sol och till å med lite förskolevistelse då jag var på min pappas jobb en dag och hälsade på .Var mycket trevligt och roligt - kanske för att jag inte jobbade själv ? ; ) höhöhö .

Åker hem idag vid 17.25 bussen och är hemma  i kalmar framåt 9 .. Lång resa , men jag har iallafall morgondagen att se fram i mot  då det blir en heldag med knasbollen . Ser jag verkligen fram imot.

Och de är konstigt att det sker sånna totala förändringar bara sådär .
Man tror att man vet vad man känner eller man får för sig att man känner en massa - men att det i slutändan inte alls känns eller är så . Ja det kanske är det som är tjusningen med livet .... dvs att de första bästa kanske inte är det " rätta " . men jeeesus , jag kan inte låta bli att säga att det känns gaaaaalet bra just nu . Hur man kan känna sig så där tok glad , utan att man egentligen vet hur det ska bli ! ;P 

ni ska veta att " vännerna ÄR mitt liv " , dvs mycket viktigare än utseende, kärleken, festande å andra "god saker här i livet"
Ni kommer alltid komma i första hand och jag finns där för er så mycket som jag kan. Jag ska göra så många medvetna val som möjligt och dessa val ska vara "gynsamma" för er. Det lovar jag , med handen på hjärtat.



 PUSS OCH KRAM <3



PS , måste bara säga att min kära maolin ska få en överraskning av mig nästa gång vi ses. ; D


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har försökt gjort allt för att han ska lämna mig i fred. Men han gör tydligen inte de. Och när han gör så här så drar han ju upp allt gammalt, och de är bara jobbigt för mig. Men men han tror han kan hålla på hur som helst till vem som helst, de stör jag mig riktigt på.

Datum: 2009-04-28 Kl: 07:48:47
Hemsida/Bloggadress: http://helenesjoberg.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0