Helgen!

Hej !
Klockan börjar bli läggdags och det är åter jobb imorgon. Kännas både skönt och konstigt. Förstår inte riktigt vart helgerna tar vägen, men iof så förstår jag inte vart veckorna heller tar vägen. Så det går nog jämt upp ! I helgen har jag iallafall varit i västervik. Nu måste jag vara fräck å säga att jag inte direkt haft någon toppenhelg av vissa anledningar. Men allting kommer ordna sig med tiden .. Är hemma nu iallafall efter en 2 ½ h bussfärd hemmåt i förmiddags.

Lördagen bestod av lite shopping , fika och sen grillning hos mimmi med maria , mimmis man , dess och jag. En helt okej kväll med god mat och något glas vin. Första grillningen för i år får jag tillägga..

Och jag är väldigt glad över mina små inköp , blev att par nya brillor , från lindex som jag spanat in tidigare i kalmar , 2 par rosor en gammelrosa/aprikos ros och en vit ros som man ska ha i håret.  Och sen mina 48 ögonskuggor. SKIT najsiga färger som verkligen sitter.wihu !


idag kom den där jobbiga känslan krypandes , det är sjukt vad man påverkas av musik. Och som dessie säger " man förknippar olika människor med olika låtar " , - å ja , man kan inte ens stoppa allt som kan komma , bilder , känslor , minnen !
Det är inte bara negativt , utan även låtar som jag kan koppla till vardagen och till "dagens" känslor. Det som händer i mitt liv just nu. Och jag ska inte klaga , för de finns många fina låtar som kan förklara hur lilla knäpp-thäss känner sig ! ; )
Och jag låter aldrig några dumma känslor ta över min tankeverksamhet och känsloverksamhet anymore.. , det va länge sen nu! ( och så ska det fortsätta vara  )


Här kommer lite bilder sen helgen;
Årets första grillning med bland annat vin , grillat kött , efterätt ( som bestod av färsk annanas och glass) , och så lite wii spelande )

Beroendeframkallande!



Min frillerill! = )

  i WILL  be back ! ciao.

Kommentarer
Postat av: Ricard

Mysigt med grillning !



Och ja du Rockar Thess, du kommer tillbaka med besked !!



Kramar

Datum: 2009-04-05 Kl: 22:54:31
Hemsida/Bloggadress: http://ipzen.bloggagratis.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0