hej igen !






Nu har jag börjat på två inlägg ( den här veckan )  och dom ligger fortfarande som " inte publicerade ".
Just för att .... jag fan inte kunnat formulera mig de minst bra. Men nu ger jag det ett försök.

Veckan har gått som den gått , den har både varit upp och ner..  Faktiskt.
Men jag har fått många saker klart för mig , och .. må säga att jag är speciell,
men jag är bara mänsklig. ( och nej desire det är inte dig jag menar )


ikväll har jag iallafall grillat med familjen och sen kom en snäll Emil och hämtade mig.
Blev häng hos Tom då vi kolla på film med resten av "pöjkarna". ( sebbe,andreas,emil,tom och olle )
Trevligt ! Mycket bättre än å sitta hemma å uggla .


Nu blir det att kuckelura lite innan det är dax att sova ,

 ciao ,
( förresten så blir de en MASSA jävla häng med dinni imorgon ,
fifan va bra . det är mer än guld värt alltså. puss på deeeeeen. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå mycket smink? De ser ju liksom inte bra ut. Varför inte va naturlig och vara sig själv och kanske sminka sig litegrann.I stället för att ha på sig 5 kg smink. Du hade nog passat bättre i det.

Datum: 2009-04-18 Kl: 15:54:21
Postat av: dinni

Jadaa Puss på OSS thess hihi....

Ursäkta men vem fan är det för omogen liten snorunge som skriver så där? människor har alltför lite att göra nuförtiden. Det har jag alltid sagt...lägger sig i andras liv och lägger Onödiga kommentarer liksom...Vi älskar vår Therese och hon får fan göra som HON VILL........................Puss på det...

Datum: 2009-04-18 Kl: 18:07:57
Postat av: RIcard

Håller med Dinni här !...

Om du nu ska klanka ner på andra så ska du ju stå för din åsikt genom att skriva ditt namn. Sen bör du nog acceptera att du förmodligen själv är missnöjd med ditt utseende och måste klanka ner på Thess som faktiskt är vacker för att höja ditt eget självförtroende lite.



Så punkt:

1. Stå för dina åsikter !

2. Slå upp ordet psykolog i gula sidorna !



Ha en trevlig kväll



Ricard

Datum: 2009-04-18 Kl: 21:12:05

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0