Blöö på dig !

Nu har man varit riktigt duktig.
Har hållt  i gång sedan kl 8.30 i morse. Och har fått en hel del färdigt och gjort.
-  fixat till ikväll
- putsat mina fönster
- städat rummet
- cyklat ½ mils rundan med min bror som är hemma över påsk.
- Bakat

och nu ska jag in i duschen , för jag känner mig inte de minsta fräsch.


Och förresten så är jag trött på att ställa upp ,
 du kan inte ens pallra dig hit - för min skull !
Ledsen , men jag är trött på dig och ditt liv !
Bara låt mig vara !

( jag är inte arg eller sur mest trött och irriterad !
det kommer aldrig bli som det en gång var , va så säker. )



och just nu kommer jag inte berätta vad som hänt med mig! ( det ovanför är något helt annat )
det här är något större , viktigare , mer känslosamt.  Inget överdrivet jobbigt och inte heller något
överdrivet allvarlig ( ja om de är någon som undrar......... )
MEN det är ett val , som jag måste göra ! Och just nu , passar de sig inte att dra upp det!



 puss och kram , skumbanan.







Kommentarer
Postat av: din becca

du skriver så bra. tänk om en annan kunde skriva så.. puss på dej

Datum: 2009-04-11 Kl: 20:49:58

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0