Biiatch !

 i några dagar har jag varit död här på bloggen. men nu hade jag tänkt att " höra av mig "!

I fredags kom min lilla vän robin med flickvän , min kära kusin och daniel. Det var trevligt och god mat ( Ja som therese hade lagat ;P ) . Malin och jag fick för oss att vi skulle ta en runda på stan då daniel ändå skulle hem.. Sagt och gjort .  Det blev en rolig kväll , på the rock , o´learys och KM / sportbaren !
På hemvägen träffar man på en granne ( Som jag tydligen har ) Han bor ett hus bort..
Så då blev det att kika läget hur han bodde och hade det. trevligt trevligt. Så nu vet man vem man
ska tracka när man känner att man har lust!  ; D ; D

i lördags vaknar man upp med värsta ont i magen, jo kan det va magkatarr ? OJA!
Så jäkla roligt att man inte kan äta , eller dricka något "olämpligt " utan att få så ont i magen att man DÖÖÖR ? !
Gaah , jag och malin låg iallafall på studsmattan i 3 timmar och fick en massa sol på oss ,  och en rejäl vilostund.

På kvällen blev det påskmat , efterrätt , vem vill bli miljonär ( spelet ) och en hel del prat med familj och släkt.  ( =

Jag blir så himla ledsen av att folk (som absolut inte SKA behöva ta åt sig) av det som jag skrev i förra inlägget- gör det..... Becca det var absolut INTE dig jag menade. Jag är långt ifrån trött på ditt liv och ditt beteende. Jag saknar dig och är inte de minsta trött på dig. ( ja de behövs jäääkligt mkt mer för att jag ska bli trött på dig , knasboll )..

Så här ser framtiden ut ( iallafall 1 vecka framåt) :
 - På torsdag är sista dagen på mitt vick i lindsdal ( sjöängskolan ) ! Vilket betyder att jag har andra vick tider där senare i april.  SÅ därför är jag ledig 1 ½ vecka från å med torsdag.
- Vilket betyder att jag förmodligen åker mot Växjö på fredagen.
- Fortsätter mot jönköping på fredagen eller lördagen.
- i Jönköping kommer jag befinna mig i ungefär 1 vecka hos min kära far.
- när jag väl kommer hem har jag 3 -4 dagars jobb framför mig, sedan bär det av till växjö igen
då jag är bjuden på valbors/examens fest!

Fett fullspäckade veckor.
vet inte om jag gillar det eller ej ?  Stressen intar min kropp men jag får försöka slänga undan den - för här vill jag inte ha den.

ja, ibland vet jag inte vad jag vill med någonting - men en sak vet jag. Att så småningom så löser sig allting !

 puss & kram skumbanan.


här kommer bilder sen helgen:




( dom passar sjukt bra tillsammans michellinen och robinane *)


kika på nybrokillens hår , riktigt rött och krulligt  - WOW !


pandoras ask.  - precis hörö.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju stor som ett hus.

Datum: 2009-04-12 Kl: 18:32:50
Postat av: therese

höhöhö , tack:D

hus vet jag inte . men på väg neråt iaf : )

Datum: 2009-04-12 Kl: 20:08:49
Postat av: Ricard

Tack för omtanken Thess :)



Kramar

Datum: 2009-04-12 Kl: 22:27:13
Postat av: Josefine

Han med håret Erik, är en gammal klasskammrat, vi gick i samma klass på gymnasiet! ;)

Datum: 2009-04-13 Kl: 22:45:42
Hemsida/Bloggadress: http://josssefiinee.devote.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0